ARC- Associació de Restauració i Comerç del Port de la Selva
  Cultura

Camí de Sant Jaume

Aquesta ruta que va de Port de la Selva a Figueres forma part del camí de sant Jaume. Tot vorejant el mar i passant per la Vall de Santa Creu, arribarem a Sant Pere de Rodes. Arribat aquest punt comença el tram descendent fins a arribar a Figueres, travessant el pla de l’Empordà i visitant els punts d’interès més destacats de diferents poblets que formen part d’aquest itinerari.La ruta comença des del Port de la Selva. S'ha de seguir el camí de Ronda en direcció nord fins a agafar la pista que puja a la Vall de Santa Creu. Des d'aquest punt es pot seguir el GR fins a Sant Pere de Rodes.
Una vegada hem visitat Sant Pere de Rodes partirem direcció cap a Santa Helena i baixarem cap al poble de Pau, la ruta segueix paral·lela a la carretera fins a arribar a Vilajuïga.
Sortim de Vilajuïga per pista asfaltada cap a Pedret i Marçà. Travessarem el petit nucli de cases i la via del tren en direcció Peralada. A Peralada trobarem una carretera estreta fins a arribar a Vilabertran, poble situat a uns 3km de Peralada. Sortim pel carrer de l'Abat Hortolà i prenem la pista fins a Figueres.

Més informació per ampliar la ruta del Camí de Sant Jaume:

Feu clic aquí per obtenir més informació. (PDF. Una part del fulleto de la Generalitat)
AGENDA ARC PORT DE LA SELVA
    Video reportatge del Camí de Sant Jaume Canal 33 video
    <<tornar
crèdits //// info@arc-portdelaselva.com | El port de la Selva | Alt Empordà | Girona